Monday, March 21, 2011

Kevad käes!

Nii vahepeal on nii paljutki juhtunud!
Kerstin käis külas Vigalast  oli meil siin 4 päeva  ja loodan ,et talle ikka meeldis siin.
Mis  me siis tegime? Tegelesime hobustega  päris palju üks päev oli lausa 9 tundi jutti jalge peal ja hobuste seltsis.See oli pühapäev kui käisime poe juures lapsi sõidutamas aga kuna vastlapäeva korraldati Koemetsas siis rahvast oli vähe.Aga no midagi ikka saime.Kerstin oli Failaga ja mina Joonasega.
Kui koju jõudsime siis panin Kerstini Hella selga ilma sadulatta  ja tegime  tasakaalu harjutusi.MA PIDAVAT TA ÄRA TAPMA SELLEGA.Aga näe imet täitsa elus.HIHI. Vähemalt oli see talle kasuks  arvan mina eks Kerstin oskab rohkem kommenteerida.Jalad pidid olema valusad aga elab üle pulmadeks paraneb ära.
Mis veel siis väljas on nii soe ,et hobused ajavad tohutult karva.Eriti Unita see on lausa jube  mis tal sealt seljas tuleb.Olen teda juba  6 korda kamminud põhjalikult ja ikka umuutkui tuleb seda karva .Teised õnneks veel nii hullusti ei aja.Ega siin   muud polegi saanud eriti teha kui kammida hobuseid ,sitta visata,heina vedada,joota ,noortega tegelda  Herosima ja Hollyga jalgade andmine on põhiline mida harjutame.Siis igalpoolt katsumine ja ka kammimine millest nad muidugi ei iial tüdine.Lackyga käisin ka ükspäev sõitmas tore hobune on mulle ta meeldib!Ega midagi nagu rohkemat polegi käinud ma pole kuskil ja enen Aprilli pole plaanis ka.Aprillis vaja käija Viljandis ,Tartus loodan ,et rohkem mitte kuskil!.
Aga jah Kena kevade algust kõigile!

1 comment:

  1. Vabanda, et ennem ei ole kriblanud, meelest läinud. Hihi. Hmm, millest siis alustada. Tegevust jagus ikka põhjalikult, ei mäleta millal viimati nii kaua oleksin hobustega tegelenud. Lõpetan ühega, järgmine ette ja nii terve päeva.
    Mingi ime läbi ma seisin isegi ilma sadulata traavi ajal seljas. Läbi SUURE ime. Ei tea kus kohast see küll tuli.
    Avastasin kui suur koba ma tegelikult olen. Õppida väga palju, kuid imestada pole midagi: ei ole ju kuskil suurtes tallides tööl käinud ega midagi. Kõike ise õppinud ja õpin ka edaspidi.
    Hobustest meeldis kõige rohkem mulle Ultra- lahe tegelane on. Sõita sain kõige rohkem Hellaga: täielik tank, lihtsalt ei liigu. Jube. Aga kuidagi sai ta ikka liikuma ja isegi korraks galopi kätte...mida mina muidugi ei oska, muudkui põrkan seljas...oh jeerum.
    Aga üldiselt tore oli. Jalad olid tõesti valusad mitu päeva. Aga väga mõnus käik oli, seda tuleb kindlasti korrata :)

    ReplyDelete